onsdag 3 februari 2010

Kurs hos Ingela

Igår började äntligen kursen hos Ingela. Var så roligt att träffa alla igen, det blev mycket prat och skratt. Atena var superladdad så fort jag parkerad började hon skrika i bilen, hon som aldrig brukar låta i bilen. Men det är väl i och för sig positivt för då tycker hon det är roligt, man ska väl se de positiva!!! Mycket ljud vid fotgående, externbelönade och då gick det bättre. Det var nog jag som var mest ringrostig kändes det som, visste t ex inte hur man gjorde helt om, men det hoppas jag kommer tillbaka snart. Axeln som dubbelkommando var tillbaka igen, så fort jag tränar själv ett tag kommer den där förb... axel tillbaka, får nog steloperera mig om det ska funka... Men som sagt det var riktigt kul att komma igång igen. Tur att det började igår eftersom det blev sådant snökaos idag. Atena var i alla fall trött och nöjd när vi kom hem, hon sov gott i sin korg. Det är så skönt och se henne trött och nöjd.

2 kommentarer:

  1. hej carina trevlig bloggsida du har gjort
    kram fån marie o vovvarna

    SvaraRadera
  2. Hej va kul att ni kommit igång igen..jaha igen, axeln..haha. Å va fint huset blir. Kram

    SvaraRadera