söndag 7 mars 2010


Bild på köket, bild tagit från vardagsrummet


Vardagsrummet

Vardagsrummet, tak- och golvlister ligger i en hög på golvet
Varit i Tväggestad och kollat läget i Tväggestad, har inte hänt så mycket vad jag kan se sedan vi var ute sedan sist. Tror dom har hållit på med elen och sedan har lite mer tak och gipskivor på väggarna kommit upp. Imorgon kommer målarna och jag tror dom ska lägga golvet den här veckan med. Ska trimma Lindy idag, så hon blir nog glad på sin matte. Hon har en tendens till att försvinna så fort jag öppnar skåpet med alla trimgrejor. När man hittar henne längst bort någon stans så ligger hon och trycker och tittar inte ens på mig, hon vill verkligen inte att jag ska se henne då. Hon är jätteduktig när man ska trimma henne faktiskt men hon ser för eländig ut. Måste ju fixa till henne för jag ska foto hundarna på Grizzlys på fredag och då måste hon ju vara fin. Atena börjar bli röd om baktassarna igen och åkte kana på ändan igår och imorse så det blir nog att ringa vet imorgon igen. Har hållit upp med salvan ca 5 dagar nu och det kommer tillbaka, suck. Allergifodret har hon ätit en vecka nu så det är bara 7 veckor kvar. Tyckte så synd om henne i fredags när vi tränade alla andra hundar fick Ingelas lever som hon älskar, när Ingela gick förbi med levern så vädrade hon verkligen med nosen efter levern. Lilla gumman.








1 kommentar:

  1. kul med huset,skulle längta ihjäl mig att flyyta::))Usch vad taskiga vi är som har så gott godis och gumman bara får torrkulor,men hon fick iallafall en rejäl lekstund med bollen och mig:::)))det fick inte Zeb.....ses torsdag Kramen
    Lotta

    SvaraRadera