onsdag 16 mars 2011


Tränade Atena på Himmelstalund idag medans Philip tränade tennis. Brukar passa på att aktivera Atena på onsdag och torsdagkväller när Philip ändå tränar tennis. Fria följet idag gick bra men det var mer ljud idag, men det struntade jag i faktiskt. Det är inte när man går utan det är stegförflyttningarna det låter mer. Fjärren funkade bra, idag flyttade hon lite, lite på baktassen när hon skulle ändra från ligg till stå och det brukar hon faktiskt inte göra. Men körde ett par extra och vi slutade när hon gjorde rätt. Men inga ljud där. Inkallning med ställande, hon satte sig upp när jag gick ifrån henne så det var bara att gå tillbaka och börja om. Andra gången la hon inte riktigt ner armbågarna, så göra om igen. Tredje gången gillt, då låg hon rätt. Första inkallning, några extra steg tog hon allt. Kände på mig att hon inte skulle stanna snabbt så jag hade en plan för det. Gjorde som fröken lärt mig. Gjorde om och då stannar hon bra. Tar en paus och hon rusar av sig ordentligt men lilla bollen i munnen. Gör om ett fritt följ, en kortis bara, mycket bättre i stegförflyttningarna , lite pip men inte som första passet. Bara sluta när det går som bäst. Hon var också med mer med bakdelen och i stegförflyttningarna åt höger, jobbar på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar