torsdag 5 mars 2009

Spår

Idag har vi varit och spårat, har inte gjort det sedan i början av december och nu var jag jättesugen. Gjorde ett apellspår, det var lite isigt och väldigt blött på vissa ställen. Jag väntade 20 minuter sedan gick vi spåret. Hon var skitduktig, klippte aporterna direkt och kom med dom. Hon tappade spåret ett par gånger men hon gav sig inte utan jobbade runt tills hon hittade det igen. Jag var lite tveksam till ett ställe där det var väldigt blött men hon fixade det. Jag hördes nog över hela Ljunga när hon tog aporterna, blev överlycklig varje gång. Hon är superduktig min lilla stjärna. Jag hoppas verkligen vi kan få ordning på framförgåendet någon gång så vi kan starta i apellen. Körde lite lydnad också och det gick bra, hon trängde lite i fotgåendet idag och det har hon ju varit bättre på ett tag, men det kanske var tillfälligt idag.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS till Lp1. Och tack för spark där bak, så jag tog mig till start, det var så roligt.
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. Super Grattis till erat LP 1 :) Snyggt jobbat :)Hälsningar Sussie

    SvaraRadera