söndag 17 januari 2010

Arkösund

Åkte ut till Arkösund och bryggvandrade, vi ville se hur skärgården såg ut vintertid. Det var jättefint men det var verkligen isande vindar så det var inte så jätteskönt. Passade på att köra en budföring. Thomas stönade lite men han fick ställa sig så att jag kunde köra en budföring. Gick ganska långt ifrån och hon gjorde en kanonbudföring min lilla stjärna. Körde även lite fotgående på parkering i Arkösund. Måste säga att det är ganska öde där ute på vintern, kan inte vara roligt att bo där då.

Vi var även ute i Tväggestad, tycker huset ser litet ut om man ser grunden. Men jag har ju varit inne i ett sådant hus vi bygger och då är det inte litet. Kröp under presseningen med och tittade lite på huset såg delen där ytterdörren och ett fönster är. Det blir nog jättefint. Är glad att Thomas stod på sig och ville att panelen skulle ha hattprofil, det blir jättefint. Dom kommer förmodligen sätta upp huset på onsdag eller torsdag, har sagt till Thomas att han ska ta med sig kameran ut och fotografera det hela eftersom jag jobbar då och inte kan vara med.

Jag längtar till kursen börjar, nu är det mindre än två veckor kvar, den börjar 28 januari.

1 kommentar:

  1. Ååå vad roligt med huset!! Det var länge sedan jag var inne på din sida, så jag fick läsa ikapp lite. Jag längtar till våren nu, grönt och sol ,härligt!!
    Ha de nu så bra och lycka till med hus och träning.
    Kramiz

    SvaraRadera