lördag 16 januari 2010







Igår kom grunden äntligen till huset, så nästa vecka på onsdag eller torsdag ska huset sättas upp. Igår kom även takpannorna. Nu är det på gång och det är så roligt. Idag är det 3 månader kvar tills vi ska flytta. Nu kan man faktiskt börja packa lite. Har ganska mycket saker i källaren t ex som går att packa i.
Kört lite träning med Atena idag. Eftersom jag hade dåligt med tid igår så tränade jag inte henne och hon fick inte springa så mycket heller. Så idag när man skulle ut var hon inte klok. Var som en studsboll och skällde. Fick gå en rejäl promenad med henne lös så hon verkligen kan springa av sig. Tränade lite inne på förmiddagen och lite ute på promenaden. Usch jag har svårt att komma igång ordentligt med träningen, måste skärpa till mig.
Har i alla fall varit duktig och kört situps varje dag den här veckan. Inte ätit något godis heller fast jag varit chokladsugen. Är ju så himla gott med choklad. Smågodis och chips och sånt gör inget för det är jag inte så förtjust i men choklad.... Har även försökt äta 3 mål om dagen och lite frukt till mellanmål. Är lite slarvig med det. Måste försöka gå ner i vikt till den vikt jag hade när jag slutade röka. Den 26 januari är det 2 år sedan jag slutade, känns skönt att ha sluppit den giftpinnen.

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul med huset! Vad duktig du är som kuknnat sluta röka!
    Snart drar kursen i gång! Den 28 som vi sa från början startar vi upp med.
    KRmar

    SvaraRadera
  2. ja ja avundas dig som kunnat det sluta röka alttså....försöker jag med att komma igång med träningen menade jag......kram så ses snart

    SvaraRadera