torsdag 7 januari 2010

Stadspromenad





Jag tycker det här trädet är så fint vid Himmelstalund.


Skulle ta en bild på dom stora snöflingorna men min kamera i mobilen är inte den bästa så det syns inte alls, märligt....









Här spanar Atena in änderna, men hon ville inte jaga dom. Hon tycket nog dom var för många..




Min kompis ringde idag och ville låna Lindy till på söndag. Hon brukar ha Lindy lite då och då när hon blir hundsugen, hon kan inte ha egen hund därför tycker hon det är jättebra att ha Lindy lite då och då. Och jag ska lova att det är en liten dam som blir så himla bortskämd där. Jag bestämde mig att jag skulle gå en stadspromenad med Atena när vi ändå var inne i stan blir tyvärr inte så ofta som man borde. . Det var så härligt vi gick längs med strömmen och ner till stan och sedan tillbaka upp till Himmelstalund. Innan vi åkte hem tränade vi lite lydnad på parkeringen vid Himmelstalund där jag hade parkerat bilen. Det var så himla mysigt för då började det snöa stora flingor. Efter ett par timmar i stan ska jag lova att hon är trött nu, det är mycket nya lukter.


















1 kommentar:

  1. kul med lite uppdatering....och träna gör du i kylan,,,,duktig du är:)Zebban är så arbetssugen så jag vet inte vad hoppar som en groda när vi ute brevid mig gör ngt matte gör ngt matte ......säger blicken....skönt att snart komma igång igen för fn har ju stora mål för 2010;;;))))läste om ert hus på FB tråkigt men desto roligare när det är klart...Kram o ha de gott Lotta o Zebban

    SvaraRadera