lördag 9 januari 2010

Härlig promenad



Idag började Philips tennistränning igen efter juluppehållet. Han tränar i tennishallen i Himmelstalund. Så jag passade på att ta en promenad i solen när vi ändå var där. Det var kallt i början men när man gått en stund blev det bättre och det var så fint med all snö och solen som sken. Man blir så glad när solen är framme.
Fick rapport från kompisen som har Lindy sedan i onsdags. Hon har jagat en hare, jag trodde inte det var sant men tydligen hade hon stuckit efter haren. Vi har stött på hare men hon har inte visat något intresse av att jag den. Hon är visst precis sjövild hemma hos henne också och hittar på massa bus. Rusar runt med en badsvamp t. ex. Hon får sova i sängen med eget täcke också (!) men inatt hade hon tydligen åkt ut i soffan för hon snarkade så mycket. Jag lovar den hunden kan snarka som en hel karl. När hon sätter igång är det så man får höja ljudet på TV:n. Jag tror hon tycker att det är skönt att få vara utan Atena ett tag eftersom hon inte får busa som hon vill när Atena är med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar