måndag 2 februari 2009

Komma igång

Jag går en tävlingslydnadkurs med min schäfertik och har fått i uppgift av min instruktör att skriva en träningsblogg. Jag har nu försökt göra en bloggsida som jag hoppas kommer fungera.
Ska försöka skriva när vi har tränat och hur det har gått. Jag är inte så bra på att skriva men ska göra ett försök.
Jag tränar lydnad med min schäfertik och vi startade i december för första gången i lydnadsklass 1 och fick ett 1:a pris även om det var snöigt på marken och jag var jättenervös. Var så stolt över min lilla tjej. Lindy och jag tränar och tävlar lite agility, vi har även startat en lydnadsklass 1 men det gick inte så bra så vi kör på med agilityn som hon tycker är roligare. Min tanke är att även köra spår med Atena vart efter. Vi har just nu fastnat i momentet framförgående men hoppas att det lossnar någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar