måndag 31 januari 2011

Idag gick vi en promenad på en timma och Atena fick springa lös nästa hela tiden, var första gången sedan operationen som vi gått så lång och det var så skönt att kunna gå ordentligt igen. Så nu kan man snart gå fullt ut. Så himla skönt. Vi tränade också fotgående och det var lite ljud, lite för mycket tyckte jag. Men hon lugnade sig vartefter. Körde några inkallningar, kort avstånd, och hon sätter sig rakt med baken men snett utåt med frambenen. Vet inte varför hon börjat med det, ibland sätter hon sig rakt med benen men lutar huvud och hals åt sidan så det ser ut som hon sitter snett men idag satt hon verkligen snett. Ändrade så att jag la belöningen i högra fickan istället, för det verkar som hon har full koll på min vänstra ficka om belöningen ska komma, kan det vara därför hon sitter snett , vet inte. Får se vad som händer när jag ändrat ficka. Upptag av vittringspinnen, två gånger av 20 tuggade hon och det är jag supernöjd med om man ser hur mycket hon tuggat så är det framsteg. Men ingången med vittringen var ju lika som utan pinnen, så det är något jag måste ta tag i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar