fredag 21 januari 2011

Kurs hos Ingela

Idag har vi varit på kurs, det var ju ett bra tag sedan vi var det. Men det var jätteroligt att träffa alla, känns som det var jättelänge sedan man träffade dom. Alla är så duktiga med sina hundar och jobbar jättebra, roligt att se på dom. Atena skötte sig riktigt bra, trodde faktiskt hon skulle låta mycket mer än vad hon gjorde. Duktig kicka.... Tränade kontaktövningar, ingångar, fotposition med klicker. Hon börjar faktiskt tänka till med positionen nu. Tränade också upptag med vittringspinne och det funkade ganska bra tycker jag. Vi åkte hem efter fikat, kände att det räckte för mig idag. Är så himla trött efter en jobbig vecka på jobbet, har jobbat ganska mycket eftersom vi har så himla mycket att göra. Måste verkligen lägga band på mig och inte stressa upp mig, jag kan inte göra allt så är det bara.

2 kommentarer:

  1. Så bra att du ser efter dig själv!!Och så roligt att se er! Fröken skötte sig väldigt bra och tyst
    Kram

    SvaraRadera
  2. kul att ni var med tyckte de gick jättebra med Atena,har hört henne så att säga...Kram kram Lotta Zeb

    SvaraRadera