tisdag 11 januari 2011

Trött



Första dagen på jobbet efter nästan 14 dagar ledigt så känner mig så trött. Mycket att göra som vanligt och lite kaos men det hade jag väntat mig, blir så när man drar ner på personal och köerna ökar. Tränat lite klicker med Atena idag också det går framåt, blir ju lite hjärngympa för henne i alla fall. Det är mycket spring i bena nu, man får prata lite lugnare med henne för annars exploderar hon. Det svåra är att hon inte förstår varför hon ska gå korta koppelpromenader istället för att få springa fritt och bli av med all energi hon har lilla gumman. Fick svar från Agria idag och dom ersätter inte demodexen, dom ersätter fram till diagnosen sen får man stå för kostnaderna själv eftersom jag inte haft henne försäkrad i Agria sedan hon var 4 månader, inte lätt att ha haft henne försäkrad då hon var 15 månader när jag köpte henne. Så nu finns det någon notering i försäkringen att blir det några komplikationer när det gäller demodex så ersätter dom inte sjukdomen. Hmm, blir så himla trött på försäkringsbolag ibland. Kan inte heller byta försäkringsbolag nu eftersom hon har allergin så är det ju inget nytt försäkringsbolag som tar henne. Såret på magen läker bra, men allergin på tassarna och stjärten är sämre. Får se om Rebecka har någon lösning på det på fredag, tycker även att demodexen på kinden inte ser riktigt ok ut heller. Annars är allt bra.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar