onsdag 26 januari 2011

Lite träning

Igår körde jag mer vittring men inomhus och inte ett enda omtag eller tugg. Stod lite olika och även de gånger jag körde så hon fick sätta sig i fotposition så tuggade hon inte och inget ljud heller, härligt. Ska bara försöka få det att fungera utomhus också. När det gäller fotpositionen så tycker jag det går bättre och bättre, så hoppet finns. Körde även lite fjärr och hon hade glömt bort vad det betyder att lägga sig men efter ett par repetioner så kom hon ihåg. När hon väl kom på vad "däck" betydde så tycker jag det funkade bra, hon lägger sig bakåt och det är kanon. Även sitt från stå tänkte hon bakåt, även om hon tog ett par steg bakåt innan hon satte sig. Men det får man väl jobba bort, tror jag i alla fall. Får ta upp det med fröken på fredag. Känns som hon blir så nöjd när hon får jobba lite med huvudet, hon blir så glad när hon får göra något. Hon har verkligen en blick som gör att man får så dåligt samvete när hon inte får göra någonting. Nu är det inte långt kvar tills hon får börja springa ordentligt lös igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar